VOZNI PARK

 

'DOĐITE I UŽIVAJTE U KVALITETNOJ I DO KRAJA ISPUNJENOJ OBUCI'

A1, A2, A KATEGORIJA

Bulevar Vojvode Mišića, pored sajma, u pravcu Čukarice.. Gužva, sve stoji. Pored Gorana, koji nervozno tapka po volanu staje skuter.

Tim sa kacigom ga pita: „Majstore, gužva?“

Goran: „Ma strašno, ne znam šta se dešava u ovom gradu.“

Čovek sa kacigom: „Ajde da te odobrovoljim, čekam te na Statusu na kafi. Može?“

Goran ga pogleda upitno. Čovek sa kacigom podiže vizir: „Aleksa, komšija iznad tebe.“

Goran: „O rođeni, ti si? Nisam te prepoznao ispod kacige. Otkud ti na skuteru?“

Aleksa: „Smučila mi se ova gužva pa sam odlučio da to rešim na ovaj način.“

Goran: „Brate ti si car. Čekaj me u Statusu“

Kafe Status, posle 20 minuta. Stiže Goran...

Aleksa: „Ja sam već popio kafu. Sad ću još jednu sa tobom“

Goran: “Ludilo. Nekako se probijem do Padine a sad se vrtim pet minuta da nađem parking. Pri tome sam imao i sreće. Pričaj, kako da se rešim i ja ove bede?„

Aleksa: „Lako..Auto škola SPORT MODE. Imaš AM kategoriju. Treba samo da položiš test, posle na dvadeset časova prakse sa Saletom, Nešom i Davidom. Sale, stari Lav i dalje vozi trke. Neša, stari ulični bajker i David, mladi napinjač. Od svih skupiš po neko iskustvo. David ti je na ispitu. Objasniće ti šta treba da radiš, a od ovih matorih, šta god da ti kažu, pamti. Inače imaju ozbiljnu flotu motocikala. Pokrivaju sve kategorije. A1, A2, A, pa kome šta odgovara.“

Goran: „Ne razumem to A1, A2, A?“ Aleksa: „Odeš u školu, kažeš koje su ti želje i potrebe, oni te upute šta je za tebe najbolje. Imaju i skutere, automatike i prave motocikle sa manuelnim menjačem. Moja ti je preporuka puna A kategorija, na motociklu. Tu vrše obuku na YAMAHI i HONDI. Kad to savladaš, onda možeš da voziš šta god hoćeš. Vidiš, ja za grad koristim skuterčić od 125 kubika. Svuda se lako provučem, parkiram, a potrošnja dve i po litre. A za vikend prava stvar. Sednem na VARADERA i odoh sa mojom Ivanom na Taru.“

Goran: „Ne zezaj, Ivana na motoru? Aleksa: „Ma da, ona se naložila više od mene. Svaki vikend idemo negde. Počela je sada da me pritiska da i ona polaže. Ne mogu živ da ostanem od nje.“

Goran: „Idem odmah kod njih da se raspitam. Ne mogu više po ovoj gužvi, poludeću.“

Aleksa: „Tamo su ti Marija i Olja. Olja može da ti pomogne oko testova. Žena drži pravila saobraćaja u malom prstu. Slobodno se pozovi na mene, imaćeš ful tretman, ne sumnjam.“

Goran: „Ok.“

Posle dva meseca.. Bulevar pored Sajma... Gužva, pakao, 35 stepeni, sve stoji.. Samo se skuteri lagano provlače između kolona i staju kod Ruske, jedan pored drugog..

Goran podiže vizir i obrati se Aleksi uz široki osmeh: „Može kafa?“

Aleksa: „Oooo dobra ti ta Yamahica.

Zeleno.. Kreći, pa se vidimo u Statusu.“

B i BE KATEGORIJA

Jovana sedi,došla je ranije. Vuk stiže

Jovana: Hej poranio si?

Vuk: Završili smo malo ranije.Instruktor ima neke obaveze a i da se ne smaram.

Jovana. Kakvo smaranje.Ja sam se danas na vožnji razvalila. Slavija, Auto komanda, Bogoslovija. Kružni tokovi u Bg. Su pakleni. Ova vožnja danas u SPORTU mi je uzela više energije nego dupli trening na odbojci.

Vuk:Ma samo kad sam ja položio test. A vožnja,malo poligon malo ulice gde se polaže, pa kad položim sa ćaletom na pravu obuku.

Jovana:Što test? Kod Olje carice predavačice to je bila laganica. Uživala sam,znači žena razvaljuje. Da li znaš da je moja grupa odradila test 100posto. Svi su se računari zeleneli. Neeveruješ. E sad posle ovog drila danas na vožnji mislim da ču biti sama sebi dovoljna da guram dalje kroz saobraćaj.

Posle otprilike dva meseca.

Vuk (pokunjen) Kako je bilo na ispitu?

Jovana: Ma laganica,odvalila sam. Posle obuke u SPORTU ovo je bila limunada. Šta si ti uradio?

Vuk. Ma ništa,pao,pogrešio sam neke orjentire na poligonu pa nisam uspeo da se uparkiram,Instruktor ih namestio i zamisli pandur ih ladno pomerio,ja se zbunio i tako.

Jovana: Kakve bre orjentire,pa kako bi se parkirao negde između vozila,tamo nema orjentira?

Vuk: Ma pusti nije mi do priče sad o ispitu, ajmo da menjamo temu.

C i CE KATEGORIJA

U kafiću se sreću stari drugari

Janko: Gde si ti brate? Nismo se videli 6 meseci.

Nikola: Eeee, batice, Minhen: evropska unija.

Janko: Odkud to? Nisi ništa pominjao.

Nikola: Ma iskrslo mi da vozim kamion, imam tamo neke rođake. Oni žive godinama u Minhenu.

Nađu mi posao da vozim šleper, malo truda i eto me.

Janko: Čoveče, nisam imao pojma da imaš dozvolu za kamion.

Nikola: Nisam je ni imao, ali sam sve završio za 3 meseca.

Janko: Kako brate, gde to ima?

Nikola: Ima! Auto škola Sport mode plus. Odem tamo naravno na preporuku, upišem, dogovorim teorijisku nastavu sa predavačem. Olja se žena zove. Izdribla me žena 3 dana, vrati me prvo na fabrička podešavanja i onda dopuni sa pravim stvarima. Malo sam kod kuće vežbao po njenim smernicama i test sam pokidao, onda posle par dana kod instruktora Vlade na kamion, u 2 nedelje smo odradili obuku. Čovek profi, do detalja ti sve objasni, držiš se toga i ispit polažeš bez problema. Izvadim dozvolu za C i odmah se bacim na CE kategoriju. 7 časova, isti kamion, zakačena prikolica, lagano i to odradimo. To je to.

Janko: Bratee meni deluje ta vožnja komplikovana, znaš koliko je to dugačko.

Nikola: Ispoštuj Vladine savete, nigde ne žurimo, na vreme uočavamo i predviđamo potencijalne probleme, tolerantni smo prema drugima i nema zime.

Janko: Ti to kad pričaš deluje sve jednostavno.

Nikola: Odem druže u Ljubljanu da polažem za Kod95. To mi treba da bih mogao da vozim u nemačkoj. Pita me Slovenac „Gosn imate dosta iskustva u vožnji maniona“, a ja mu kažem 15+7 časova. On iskolači oči i ne veruje, „onda ste baš talentirani“ kaže on meni, kažem ja njemu možda, ali bih pre rekao da je do dobre obuke pita me „gde ste gosn obučavali“ ja mu kažem Beograd Spor mode. Kad on uz osmeh „aaa da čuo sam za tu auto školu i za te ljude, Olja i Vlada beše? Rade oni odličan posao“

Janko: Brate ne verujem šta si mi ispričao, bacio si me u razmišljanje baš, veruj mi smučio mi se ovaj moj posao, možda krenem i ja tvojim stopama.

Posle 6 meseci prepiska SMS

Janko: Hvala ti za ono naše viđanje pre 6 meseci.

Nikola: Što?

Janko: Uradio sam isto kao i ti, postao vozač CE kategorije. 😊

Nikola: Bravo, hoćeš i ti preko?

Janko: Ne brate, našao sam ovde posao, vozim Italiju, odlična priča, dobra lova a kod kuće sam.

Nikola: Eee baš mi je drago samo napred.

Janko: Kad dođeš za Beograd obavezno se javi vodim na klopu.

Nikola: Dogovoreno 😊


A1 KATEGORIJA

SUZUKI AN125

Kada čovek pomisli na skuter, prvo što mu padne na pamet je upravo mali, veoma lagan, okretan, lako upravljiv skuter koji ima veoma malu potrošnju za svakodnevnu vožnju po gradskim gužvama. Suzuki AN125 je upravo takav skuter odličan za svakodnevne gužve u gradu. Veoma je lak za upravljanje što je idealno i za prve korake i prve kilometre na dvotočkašu. Sedište i položaj upravljača su idealno postavljeni za vožnju bez umaranja i napora. Retrovizori su postavljen visoko i široko za odličnu preglednost saobraćaja.

A2 KATEGORIJA

KYMCO XCITING500

Prepoznatljivo smiren i uglađen dizajn prati celi skuter. Spreda u oko upada veliki svetlosni sklop, vetrobran te pregledni retrovizori postavljeni vrlo široko. Prednji plastični oklop štiti vozačeve noge i telo dok je visoko postavljen vetrobran zadužen za zaštitu vrata i glave. Takav koncept oberučke će prihvatiti poklonici touring klase. Na Xcitingovom prostranom i dugačkom sedištu komotno će se smestiti dve osobe. Blaga neugoda za leđa počinju nakon pređenih 200 km što je jedinstveno za sve slične maksi krstarice. Prilikom naglog okretanja ručice gasa, Xciting 500 reaguje iznenađujuće živahno, dostiže brzinu od 100 km/h već za sedam sekundi, a zatim linearno nastavlja ubrzavati sve do 152 km/h. Xciting 500 na ravnim pravcima, bez obzira na brzinu kretanja, djeluje vrlo smireno. To prvenstveno može zahvaliti velikom osovinskom razmaku, čvrstom okviru i dobro odmerenom težištu.

HONDA CBR500R

HONDA CBR500R: Čistokrvni trkač Zašto trke? Zbog unapređenja. To smo uvek i radili. I evo zašto - CBR500R je A2 motocikl - ali i svaki kvadratni milimetar CBR. Agresivni stil i nova grafika ubrzavaju puls. Dvocilindrični motor koji se snažno okreće na vašu komandu i nadograđeno vešanje i kočnice koje će vas ispuniti samopouzdanjem. Ako ste spremni da napredujete do pravih trkačkih performansi, adrenalinski udar počinje ovde.Možda je ovo vaš prvi sportski motocikl. Ili ste možda vešt vozač koji traži fokusirano uzbuđenje manje mašine. U svakom slučaju, CBR500R otvara mogućnosti. Otključava grad svojom kompaktnom veličinom i pokazuje pravu sportsku prednost na vijugavim putevima. I reaguje, trenutno na svaki unos upravljača i dodavanje gasa. Živite život u trenutku za trenutak. Ovo je CBR500R.Ako je ovo vaš prvi A2 motocikl, onda je ovo pravo mesto za početak.

A KATEGORIJA

YAMAHA XJ6

YAMAHA XJ6 je pravi best-seller u jamahinoj postavi srednje kategorije. Odlična za početnike zahvaljujući svojoj ukroćenoj i lako razumljivoj prirodi, sposobna da nagradi iskusne vozače uzbudljivim iskustvom zgog sportskog DNK, ova mašina ima sve potrebne karakteristike za uspešnu budućnost. Može poslužiti kao svakodnevni način prevoza do posla i po gradu za svakodnevne aktivnosti, a takođe će rado krenuti na otvorene puteve. XJ6 se pože pohvaliti sa poboljšanim oslanjanjem i novim sedištima za povećanu udobnost i bezbedniji položaj na motorciklu. Pokreće ga poznati agregat iz Yamahe r6, samo pomalo utišan i ukroćen za potrebe vozača početnika i za potrebe svih svakodnevnih aktivnosti u gradskom saobraćaju.

HONDA CBF600

Honda CBF600 zamišljena je kao motor za početnike. I to one koji žele motor jer žele u njemu uživati i naučiti voziti, a ne za one koji žele samo biti viđeni od jednom. Upravo iz tog razloga CBF600 ne krasi neki napadni dizajn, drečave boje ili oštri rubovi. CBF600 dizajnirana je da izgleda nevino i ne zastrašujuce. Okruglo svetlo, blage linije, klasični instrumenti... kao da je Nemac pravio. Najzanimljivija stvar na motoru su retrovizori: lepo dizajnirani i hromirani, s crnim rubom oko ogledala. Zanimljivi su iz razloga kada gledate u njih čini se kao da gledate u kakav monitor, upravo zbog crnog ruba. S obzirom da ima svoju ciljanu publiku, CBF600 svoje zadatke ispunjava s najvisim ocenama. Pogoni je isti agregat kao i trkači iz iste kuće, CBR600RR. On je malo utišan i na novo podešen kako bi dao više snage i obrtnog momenta na nizim obrtajima te je veoma ugladjen.Kroz sve režime rada daje dovoljno snage, gde je i odgovor na gas kontinuiran i linearan. To je agregat kojeg je lako voziti, s kojim se može ići vrlo sporo i poprilično brzo. Snage na niskim obrtajima ima začuđujuce mnogo te se vrlo retko javlja klasično poskakivanje lanca. Sve u svrhu jednostavnosti korišćenja za pocetnika i lake upravljivosti.

B i BE KATEGORIJA


Vozni park trenutno čine 7 vozila za obuku B kategorije, priključno vozilo za BE kategoriju, 4 motocikla za obuku A1, A2 i A kategorije, teretno vozilo za obuku C kategorije i priključno vozilo za obuku CE kategorije.

BMW X2 je vozilo poslednje generacije premium segmenta jednog od vodećih brendova u svetu. X2 je malo gradsko SUV vozilo sa motorom od 150 kS, xDrive pogonom (pogonom na sva četiri točka) sa kojim ne postoje loši vremenski uslovi, najinovativnijim bezbednosnim sistemima (upozorenje i asistencija kočenja prilikom nailaska na pešake ili vozila ispred, upozorenje o prelasku razdelne linije i asistencija vraćanja u traku), takođe i asistencijama pri parkiranju (parking senzori, asistencija bočnih ogledala) i automatsko parkiranje, najmodernijim BMW AdaptiveLED svetlima sa kojima noć postaje dan, Hill assistom i još mnogo toga.

AUDI A3 G-TRON je vozilo nove generacije sa prednjim pogonom, benzinskim motorom i alternativnim pogonom na prirodni gas tj metan koji čini ovaj model posebno ekonomičnim i ekološkim sa veoma niskom emisijom štetnih gasova. Može se pohvaliti i svim novim tehnologijama (Adaptivnim tempomatom, Led svetlima, Hill assistom, parking senzorima...). Audi A3 je veoma popularan gradski sportback auto u Srbiji.

MINI One karting za odrasle. Kod nas imate mogućnost obučavanja na novom redizajniranom generacijom, trećom po redu čuvenog lajfstajl automobila koju ćete lako prepoznati po zadnjim svetlima koja su dobila grafiku britanske zastave. Ako vam se dopada izgled našeg Minija, još više će vam se dopasti način na koji se vozi. Mnogi ga porede sa kartingom. Pokreće ga motor sa tri cilindra i 95kS. Može se pohvaliti sa Led svetlima, sportskim sedištima, Hill assistom a najpre sportskim duhom.

BMW 320d je model legendarne serije e46 koja je proslavila BMW. I ako je auto u godinama i dalje odiše modernim stilom i sportskim izgledom. Pokreće ga motor od 150 kS sa zadnjim pogonom, šest stepena prenosa u kojem naši kandidati mogu da uživaju u sportskim sedištima i popularnom M optic enterijeru, auto za prave ljubitelje vozila starije generacije.

SUZUKI SWIFT HYBRID

Već na prvi pogled svideće Vam se savršeno elegantan i prepoznatljiv dizajn modela SWIFT. Kada se udobno smestite i pokrenete motor, dopašće vam se neponovljivi osećaj zadovoljstva. SWIFT budi strast za vožnjom. Pravi mali gradski auto koji pokreće benzinski motor koji uz pomoć malog električnog motora proizvodi 90 kS. SWIFT prati sve najnovije trendove i tehnologije, poseduje sve najnovije bezbednosne sisteme (upozorenje i asistencija kočenja prilikom nailaska na pešake ili vozila ispred, upozorenje o prelasku razdelne linije i asistencija vraćanja u traku), Asistenciju za parkiranje (parking senzori i parking kamera), adaptivna Led svetla, adaptivni tempomat...

BMW 116d je najmanje vozilo iz porodice BMW. Pokreće ga dizel motor sa tri cilindra koji proizvode 116kS, koji je jako ekonomičan i pažljiv za životnu sredinu. Poslednja generacija serije 1 sa pogonom na zadnjoj osovini. Udoban i otvoren enterijer omogućava našim polaznicima da se sunčaju kroz otvoreni šiber ili se greju uz grejače sedišta i volana u zimskim danima dok uče prve vozačke korake. Vozilo poseduje sve najnovije tehnologije, Led adaptivna svetla koja čine da noć postane dan.

VOLKSWAGEN GOLF 7

WV sa Golfom uvek igra na sigurno, kako po pitanju dizajna tako i po pitanju tehnologija, a predhodih godina Golf je bio najprodavaniji auto kako u Evropi tako i u Srbiji. Pokreće ga motor koji sagoreva benzin i alternativno gorivo metan koji proizvodi 120kS, koji je vrlo ekonomičan i pažljiv za životnu sredinu. Poseduje sve najnovije tehnologije koje vožnju čine lakšom, bezbednijom i udobnijom (asistencija parkiranja, bezbednosni sistemi za upozorenje na pešake i vozila, tempomat, Hill assist...)

C i CE KATEGORIJA

IVECO EUROCARGO 120E24

Pravi dvanaestotonac za prve vozačke korake u kamionu. Pošto se u obuci ne može vršiti obuka na kamionima ispod 12t najveće dozvoljene mase, ovo je idealno rešenje za početne korake vožnje teretnjaka. Šestocilindrični motor i 240ks pružiće vam laku vožnju sa i bez tereta. Vazdušno oslanjanje na zadnjoj osovini omogući će udobnu vožnju i po neravnim putevima. Klasični šestostepeni menjač neće zadavati probleme vozačima početnicima koji prelaze sa B kategorije. Njegova ukupna dužina od 8,4m obogući će da lako manevrišemo i po uskim Beogradskim ulicama. Utovarna rampa koju kamion poseduje omogućava da se upoznamo i sa tom privilegijom pri utovaru i istoavru tereta. Sa tandem prikolicom sa kojom sačinjava CE kategoriju mladi vozači će naučiti da lako skreću u raskrnicama i manevrišu vožnjom unazad i poprilično lako se parkiraju.

'Dodjite i uživajte u kvalitetnoj i do kraja ispunjenoj obuci.'